آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » سلامت
کد خبر : 1558
چهارشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه های خیر ساز بهداشتی درمانی شهرستان دلفان

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه های خیر ساز بهداشتی درمانی شهرستان دلفان

به گزارش وارک نیوز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه های خیرساز بهداشتی درمانی شهرستان نورآباد به تعداد ۳۰ پروژه و به مساحت بیش از ۱۴ هزار مترمربع توسط شرکت طاق گستران غرب اغاز شد و کلنگ افتتاحیه آنها توسط بازوند استاندار لرستان٬ دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی برزمین زده شد.

 

 
در این آیین افتتاحیه بازوند استاندار لرستان با اشاره به اجرای برنامه تحول نظام سلامت بیان داشت: این برنامه، برنامه ای بسیار عالی بود که در دولت تدبیر و امید اجرا شد و طبق افق برنامه سال ۱۴۰۴ قرار است نرم تخت های بیمارستانی ما به حد استاندارد برسد.

 

 

وی گفت: تعداد تخت های ویژه قبل از برنامه تحول ۱۷۷ تخت بود که این رقم الان رسیده به ۳۴۴ تخت یعنی چیزی حدود ۹۵ درصد رشد را نشان می دهد و همانطوری که مستحضرید برای هر تخت بیمارستانی باید ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کرد .

 
در ادامه دکتر ساکی رئیس دانشگاه با اشاره به ساخت ۱۰۴ هزار متر مربع مراکز بهداشتی در مانی در استان گفت: از این تعداد ۱۴ هزار متر مربع در شهرستان دلفان شامل : ساخت شبکه بهداشت و درمان ٬ مراکز جامعه سلامت ٬ پایگاه و خانه های بهداشت خواهد بود و با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان ٬ ظرف حد اکثر ۱۸ ماه اینده به بهره برداری می رسند و چیزی حدود ۳۰ پروژه خواهند بود.