آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » گزارش
کد خبر : 15575
چهارشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

بچه‌های مسجد بی‌وقفه پای کارند

بچه‌های مسجد امام جعفرصادق دره گرم خرم آباد بی وقفه در جهت خدمات رسانی و مبارزه با کرونا در حال تلاش اند.

بچه‌های مسجد بی‌وقفه پای کارند

به گزارش وارک نیوز، حجت الاسلام یوسف فتح پور، امام جماعت مسجد امام جعفر صادق دره گرم خرم آباد در همین راستا بیان می کند: چند روز بعد از شروع بیماری کرونا در لرستان بچه های مسجد در قالب گروه جهادی امام صادق(ع) هر روز حدود ۲۵ نفر در قالب چند گروه خودرویی و کوله پشتی گندزدایی در سطح محله و بیمارستان شهدای عشایر را آغاز کردند.

وی ادامه می دهد: یک گروه هشت نفره به صورت ثابت در مقابل مسجد گند زدایی انجام میدادند.

فتح پور می گوید: بعد از اینکه نماز جماعت به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد از این ظرفیت برای تولید ماسک استفاده کردیم.

وی بیان می کند: تا کنون ۲۵۰۰۰ ماسک تولید کرده ایم، پارچه از شهر اصفهان خریداری و در مسجد برش داده میشد و خانمهایی که در سطح محله چرخ خیاطی داشتند اقدام به دوخت ماسک می کنند و سپس توسط دستگاه استریل می شود در بخش کارگاه حدود ۱۵ نفر به صورت شیفتی فعالیت می کنند.
حدود یک ماه است که این‌کارگاه فعالیت می کند و ماسک‌ها به صورت رایگان در اختیار مردم محله و برای شهرستان سلسله،ارتش و سپاه ارسال شد.

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق دره گرم ادامه می دهد: برای نوروز حدود ۱۵۰ بسته غدایی و موادشوینده به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان در محله دره گرم بین خانواده‌های کم بضاعتی که در محله شناسایی شده توزیع شده است.

فتح پور اضافه می کند: تمام فعالیت های ما به صورت مردمی و کمک خیرین بوده است.