آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 15226
یکشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

اعلام شرایط فعالیت اصناف لرستان/ اصناف پرخطر مشخص شدند

رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: اصناف پر خطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، قهوه خانه‌ها و در نهایت کلیه پاساژ های تجاری است همچنین سایر صنوف نیز برای فعالیت در این ایام بایستی در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

اعلام شرایط فعالیت اصناف لرستان/ اصناف پرخطر مشخص شدند

به گزارش وارک نیوز، منوچهر اسبکوه در گفت و گو با فارس اظهار داشت: دیروز اولین روز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان بود بر اساس این طرح بایستی در این ایام حدود 80 درصد صنوف استان فعال باشند.

وی با بیان اینکه دیروز از 23 پاساژ در سطح استان بازدید به عمل آمده، افزود: در این بازرسی‌ها 9 پاساژ پلمب شدند که متاسفانه دو مورد از ‌آن‌ها اقدام به فک پلمب کردند که در همین راستا امروز با این واحدها برخورد قضایی به عمل می‌آید.

رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: اصناف پر خطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، قهوه خانه‌ها و در نهایت کلیه پاساژ های تجاری است.

اسبکوه با اشاره به اینکه رستوران داران در  صورتی که به حالت بیرون بر فعالیت کنند می‌توانند اقدام به بازگشایی کنند، تصریح کرد: اما هر گونه سرو غذا در این محیط‌ها ممنوع است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تمام واحدهای صنفی برای بازگشایی بایستی در سامانه سلامت ثبت و نام کنند و کد تایید خود را در محیط کاری خود قرار دهند در غیر این صورت آن‌ها پلمب می‌شوند.