آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » حوادث » خبر مهم
کد خبر : 15101
پنجشنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

۶ ڪشته و ۱ مصدوم در شب تلخ محور بروجرد- اراڪ

برخورد خودروهای پراید با ڪامیون ولوو و همچنین برخورد خودرو پراید با ڪامیون NL در ڪیلومتر 35 این محور ، شش نفر سرنشین از مجموع این دو حادثه در دم جان باختند و ۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شد.

۶ ڪشته و ۱ مصدوم در شب تلخ محور بروجرد- اراڪ

‍به گزارش وارک نیوز، صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: بامداد ۲۱ فروردین ماه ۹۹ در ڪیلومترهای ۳۰ محور بروجرد_ اراڪ براثر برخورد خودروهای پراید با ڪامیون ولوو و همچنین برخورد خودرو پراید با ڪامیون NL در ڪیلومتر 35 این محور ، شش نفر سرنشین از مجموع این دو حادثه در دم جان باختند و ۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شد.

وی گفت : پس از اعلام تصادف بین خودروهای پراید و ڪامیون ولوو توسط مرڪز EOC، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری زالیان سریعا به محل حادثه اعزام شدند ڪ یڪ نفر ڪشته حادثه را بااستفاده از ست نجات رهاسازی نموده و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: درحین عملیات، توسط خودروهای عبوری به عوامل امدادی اطلاع داده شد ڪه در ڪیلومتر ۳۵ محور بروجرد _ اراڪ نیز حادثه دیگری رخ داده است ڪه عوامل امدادی سریعا به محل آن تصادف اعزام شدند.

رضایی گفت؛ این حادثه ڪه بین خودروهای پراید و ڪامیون NL رخ داده بود، متاسفانه ۵ نفر سرنشین خودور پراید در دم جان باختند و عوامل امدادی سریعا شروع به عملیات رهاسازی ڪرده و ۵ جسد آن خودرو را به آمبولانس آرامستان شهرستان شازند استان مرڪزی تحویل دادند.

رضایی در پایان خاطر نشان ڪرد؛ از همه عزیزان مسافر خواهشمندیم حدالامڪان در خانه خود بمانند و چنانچه سفر ضروری دارند با رعایت قوانین رانندگی به سفر خود بپردازند تا شاهد این حواث تلخ نباشیم.