آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » شهری
کد خبر : 1491
جمعه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

لزوم فاصله گرفتن از طایفه گرایی و قوم گرایی در انتخابات/ از همان ابتدا مخالف اجرای زیرگذر بهارستان بودم/ اختلاف میان شهرداری و پیمانکار عامل اصلی تعطیلی شهربازی کیو

لزوم فاصله گرفتن از طایفه گرایی و قوم گرایی در انتخابات

 

به گزارش وارک نیوز رستم کوشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان بیان کرد: یکی از اقدامات مناسب انجام شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد را باید اجرایی شدن طرح پویش تبلیغات پاک دانست که این اقدام تاثیر بسیار مثبتی ارزیابی می شود.

 

 

وی در ادامه با اشاره به فاصله گرفتن مردم از انتخاب اعضای شورای شهر بر اساس طایفه و قوم گرایی، افزود: مطمئنا در صورتی که افراد اصلح انتخاب شده، می توان با برنامه ریزی مناسبی شاهد توسعه و پیش رفت شهر بود.

 

 

این عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد بیان کرد: در مورد آخرین وضعیت زیرگذر میدان بهارستان باید گفت که  تامین نشدن خواسته ها و همچنین عدم تعهد مناسبی برخی از دستگاه ها عامل اصلی در ایجاد مانع برای احداث پروژه بوده است.

 

 

کوشکی ادامه داد: در ابتدا قرار بر این بود که مجموعه استانداری حدود ۳۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پروژه را تامین کند،اما اکنون شاهد عدم تحقق این وعده ها هستیم و با توجه به کمبود اعتبارات و منابع شهرداری اکنون این پروژه پیش رفت مناسبی ندارد.

 

 

وی اظهار کرد: از همان ابتدا مخالف اجرای پروژه زیرگذر بهارستان بوده ام چرا که عرض خیابان گلدشت به اندازه کافی بزرگ بوده و مشکلی ترافیکی در آن وجود نداشت ضرورتی برای اجرای این زیرگذر احساس نمی شد.

 

کوشکی ادامه داد: در مورد  ساخت خانه امید بازنشستگان در پارک معلم و به دلیل اعتراض عموم مردم لغو شد، باید گفت این پارک فضای خوبی برای این پروژه داشت و دلیل رای مثبت دادن به ساخت این مجتمع در این پارک این بود که هیچ درختی قطع نمی‌شد.

 

این عضو شورای شهر خرم آباد بیان کرد: به نظر می رسد مسئولان برای انتخاب محل ساخت خانه امید مقداری با عجله تصمیم گرفته باشند.

 

کوشکی با تاکید به اینکه طرح‌های خوبی برای ساخت پارک شاپوری و آبشار طلایی ارائه شده بیان کرد: در همه محافل از شهرداری درخواست کردیم تا ارائه طرح‌ها را به صورت مسابقه اخذ کند تا بهترین طرح‌ها به ما ارائه شود.

 

وی اظهار کرد: یک شهردار نباید وامدار هیچ مسئول و عضو شورای شهری باشد، اما متاسفانه ما هنوز به یک شهردار ایده آل برای شهر خرم آباد دست نیافته ایم و به جرات می توان گفت بعد از مرحوم ساکی، شهردار فقید خرم آباد دیگر شاهد شهردار موفقی نبوده ایم.

 

این مسئول  گفت: بدهی‌های شهرداری بخاطر وجود نیروهای مازاد است که عملا هیچ کاری انجام نداده و هزینه هنگفتی ماهانه به‌هنوان حقوق آن‌ها پرداخت می‌شود و باید به این‌ موضوع نیز در دوره بعد شورای شهر حتما رسیدگی شود.

 

وی در ادامه با اشاره علت تعطیلی شهربازی کیو، گفت: علت اصلی در تعطیلی شهربازی کیو اختلاف بین شهرداری و پیمانکار قبلی آن است.

 

 

کوشکی ادامه داد: به هر حال قرارداد پیمانکار با شهرداری به اتمام رسیده، اما این فرد مسر به ادامه فعالیت با همان مبلغ قرار داد قبل بوده، که البته مجموعه شهرداری با این موضوع مخالفت کرده است.