آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » شهری
کد خبر : 1478
سه شنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

دستور وزیر برای آغاز طرح سامان دهی خرم رود/ تلاش برای عملیاتی شدن پرواز حجاج از فرودگاه خرم آباد ادامه دارد

دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای اجرایی شدن طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد، تعیین تکلیف پادگان ۰۷ خرم آباد، ساخت ترمینال جدید فرودگاه و مشارکت شرکت های هواپیمایی دولتی برای اعزام زائران حج از محل فرودگاه خرم آباد

به گزارش وارک نیوز استاندار لرستان در دیدار با آخوندی وزیر راه و شهر سازی به پیگیری موضوعاتی همچون شروع اجرای ساماندهی رودخانه خرم آباد، تعیین تکلیف موضوع پادگان ۰۷ ارتش برای انتقال آن به خارج شهر، ساخت ترمینال جدید فرودگاه خرم آباد و اجرای طرح مصون سازی فرورگاه از خطر سیلاب پرداخت.

 

 

در این دیدار بازوند موضوعات مهم یاد شده را به عنوان مطالبات اجتماعی و عمرانی و در عین حال تاریخی مردم مرکز استان لرستان یاد آور شد.

 

 

آخوندی در سفر قبلی خود به لرستان اجرای ساماندهی و زیبا سازی رودخانه خرم آباد را توسط معاونت مربوطه وزارت راه و شهر سازی ، همکاری لازم در انتقال پادگان ۰۷ و برخی موضوعات دیگر را وعده داده بود که استاندار لرستان پی گیر تحقق این وعده شد.

 

 

به گفته ی استاندار لرستان در این جلسه دستور وزیر برای دبیر خانه شورای عالی معماری و شهرسازی راجع به شروع مطالعه و اجرای ساماندهی رودخانه ظرف چهار هفته آتی و طرح موضوع انتقال پادگان صادر شد و به شرکت فرورگاههای کشور نیز برای همکاری در ساخت ترمینال جدید و پرواز حجاج از فرودگاه توسط دکتر آخوندی دستور داده شد.