آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 14779
شنبه - ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۸

۱۶۴ هزار ماسک رایگان در اختیار علوم پزشکی قرار می گیرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیش از ۱۶۴ هزار ماسک رایگان سه لایه و n95 که توسط صنایع بزرگ معدنی وابسته به وزارت صمت خریداری شده به دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحویل داده می شود.

۱۶۴ هزار ماسک رایگان در اختیار علوم پزشکی قرار می گیرد

به گزارش وارک نیوز، محمدرضا صفی خانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای اقدامات صورت گرفته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تهیه ماسک مورد نیاز کشور، بیش از ۱۶۴ هزار ماسک رایگان به استان لرستان اعطا شده که به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: اولین محموله این ماسک ها که شامل ماسک های سه لایه وn95 هستند روز شنبه ۹ فروردین ماه به صورت رایگان تحویل دانشگاه علوم پزشی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: هزینه این ماسک ها را واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی متقبل شده اند و به هر استان بر اساس اعلام ستاد کرونا سهمیه ای اختصاص داده شده است.

صفی خانی اظهار داشت: مطمئنا روند تامین ماسک مورد نیاز استان به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تولید ماسک در استان، افزود: اکنون چندین واحد تولیدی استان به صورت مستمر برای تولید و عرضه ماسک وارد مدار شده اند و از سوی دیگر ۲۵ کارگاه جهادی وابسته سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دایر شده و در حال تولید ماسک هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته در هفته آتی تا حد ممکن مشکل تامین ماسک مورد نیاز مردم برطرف شود.