آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم » گفت و گو
کد خبر : 1454
دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

کارخانه‌های ماشین‌سازی و پرس لرستان تا نیمه اول امسال تعیین و تکلیف می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تعیین و تکلیف دو کارخانه ماشین‌سازی و پرس لرستان در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش وارک نیوز محمدرضا صفی‌خانی در این راستا، بیان کرد: با توجه به برطرف شدن مشکلات حقوقی کارخانه ماشین‌سازی لرستان، سازمان خصوصی‌سازی اولین مرحله مزایده واگذاری این واحد تولیدی را برگزار کرده است.

 

 

 

وی عنوان کرد: به هرحال اولین مرحله از مزایده برگزار شده و مرحله دوم نیز برگزار خواهد شد و مطمئنا این کارخانه که به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های تولیدی لرستان به شمار رفته تعیین و تکلیف می‌شود.

 

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: این کارخانه از اموال گروه آریا بوده و مشکلات حقوقی زیادی در این زمینه وجود داشته که با همکاری قوه قضاییه شاهد برطرف شدن این مشکلات و مهیا شدن شرایط برای واگذاری این کارخانه هستیم.

 

 

وی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده امیدواریم بتوان در ۶ ماهه ابتدایی امسال شاهد تعیین و تکلیف وضعیت کارخانه ماشین سازی لرستان بود، همچنین در نظر داریم در این مورد شرایط را برای واگذاری کارخانه پرس ایران نیز مهیا کنیم تا بتوانیم دو ظرفیت بزرگ تولیدی لرستان را برای بار دیگر به چرخه اقتصاد استان بازگرداند.

 

 

 

این مسئول اظهار کرد: پس از طی شدن مراحل قانونی واگذاری و برگزاری مزایده‌ها شرایط برای تعیین و تکلیف این واحد تولیدی مهیا شده و امیدواریم بتوان با حضور سرمایه‌گذاران کارآمد شرایط را برای احیای مجدد کارخانه ماشین‌سازی مهیا کنیم./فارس