آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » گردشگری
کد خبر : 14403
شنبه - ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

همه مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری لرستان مسدود است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از انسداد همه مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری این استان براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

همه مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری لرستان مسدود است

به گزارش وارک نیوز، سید امین قاسمی در جمع خبرنگاران: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و لزوم ممانعت از ایجاد تجمع در مراکز گردشگر پذیر و همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان همه مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان مسدود شده و از ورود مسافران جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: عملیات انسداد مسیرهای مذکور با همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته نظارت بر اماکن عمومی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا انجام شده است.

مدیر کمیته نظارت بر اماکن عمومی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: انسداد مسیرهای منتهی به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان به گونه‌ای خواهد بود که هیچ گونه مزاحمتی برای ساکنان محلی ایجاد نمی‌کند.

قاسمی اضافه کرد: همه موزه‌ها و اماکن تاریخی لرستان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و هیچ گونه خدماتی به گردشگران ارائه نخواهد شد.

وی از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند و برای قطع زنجیره انتقال آن در خانه خود بمانند.