آخرین اخبار » اخبار » سیاسی
کد خبر : 1429
شنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

پویش مردمی جمعیت پیروان ولایت کشور اعلام موجودیت کرد

پویش مردمی جمعیت پیروان ولایت کشور با ثبت بیس از ۱۷۰ هزار امضا اعلام موجودیت کرد.

به گزارش وارک نیوز محمد رحمان سالاری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: هیچ شخص و جریان سیاسی در این پویش نقش ندارد و این پویش مردمی بوده و هر شخص سیاسی هم جزو این پویش باشد به عنوان فرد عادی خواهد بود.

وی عنوان کرد: در پویش مردمی پیروان ولایت بیش از ۱۷۰ هزار امضا جمع‌آوری شده و این بزرگترین پویش مردمی است،که تا انتها نیز مردمی خواهد ماند.

دبیرکل جمعیت پیروان ولایت اظهار کرد:امضاهای مربوط به لرستان جزو این آمار نیست و در حقیقت با احتساب آمار لرستان تعداد امضاها به بیش از ۲۰۰ هزار خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جمعیت پیروان ولایت در ۲۲ استان و ۱۱۰ شهر فعالیت می‌کند،تصریح کرد:تعداد اعضای فعال این جمعیت ۶۸ هزار و ۱۳۳ نفر است و تعداد کل اعضای ثبت شده نیز تا پایان سال گذشته  ۴۰۹ هزار نفر بود که یقینا تا انتخابات از مرز ۳ میلیون نفر خواهد گذشت.

سالاری گفت:در ایام انتخابات ستاد  جمعیت پیروان ولایت در ۳۱ مرکز استان افتتاح شده و ۱۱۰ شهر هم ستاد به وجود خواهد آمد و ستاد مرکزی نیز در تهران افتتاح میشود.

وی اعتقاد به ولایت را تنها خط راه جمعیت پیروان ولایت عنوان و خاطرنشان کرد:برنامه های جمعیت پیروان ولایت یک برنامه ۱۵ ساله بوده و تا سال ۱۴۱۱ ادامه می‌یابد پس از آن نیز برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت.

دبیرکل جمعیت پیروان ولایت گفت:تعداد۱۷۰ هزار امضا تا ۷ فروردین در پویش مردمی به ثبت رسیده بود و مطمئنا این امضاها الان به بالای ۲۵۰ هزار رسیده است.

سالاری ابراز داشت:شعار ما برای انتخابات نه به سیاسی گری و آری و اطاعت از رهبری است و هدفمان این است که در انتخابات صدای ملت ایران باشیم.

در این مراسم بیانیه رسمی پویش مردمی جمعیت پیروان ولایت قرائت شد تا این پویش به صورت رسمی اعلام موجودیت کند.