آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 1313
یکشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

برگزاری کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری لرستان در پایان فرودین ماه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از برگزاری کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری لرستان در ۳۱ فروردین ماه و اول اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش وارک نیوز علی هادی چگنی در هشتمین جلسه برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری که عصر روز شنبه مورخه ۱۹ فروردین سال جاری برگزار شد، گفت: تنها راه کار تولید و اشتغال سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

 

 

چگنی اظهار داشت: باتوجه به تنگناهای مالی که دولت دارد و تجربه دنیا ثابت کرده بخش خصوصی میتواند بهتر از دولت عرصه اقتصاد را به دست بگیرد.

 
وی تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته، همواره بخش خصوصی زمینه اشتغال و تولید را فراهم می سازد.

 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه به اهمیت برگزاری این کنفرانس عنوان کرد و افزود: برگزاری این کنفرانس می تواند استان را به خوبی برای سرمایه گذاران خارجی معرفی نماید.

 
وی اظهار داشت: این کنفرانس در ۳۱ فروردین ماه و ۱ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش دانشگاه لرستان با حضور حداقل ۱۵ سفیر از کشورهای خارجی و همچنین سرمایه گذاران غیر بومی و خارجی برگزار می شود.

 

 
چگنی به جزئیات این کنفرانس پرداخت و افزود: پوسترهای تبلیغاتی که استان را معرفی میکند، طراحی و چاپ شده، مقالات محققان دریافت و سرمایه گذارانی که شناسایی شدن در حال دعوت شدن هستند.

 

 
وی تصریح نمود: تاکنون ۱۲سفیر از کشورهای خارجی اعلام حضور کردند و پیش بینی می شود که ظرف روزهای آینده به بیش از ۱۵ نفر برسند.

 

 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از احداث دو نمایشگاه نیز در این کنفرانس اشاره نمود و گفت: برپایی دو نمایشگاه در دستور کار قرار خواهد گرفت که یکی نمایشگاه سنتی جهت معرفی فرهنگ لرستان است و دیگری نمایشگاه توانمدی های استان می باشد.

 

 
وی افزود: هدف از برپایی این دو نمایشگاه علاوه بر معرفی فرهنگ و توانمندی های استان، زمینه استقبال سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف با توجه به ظرفیت های استان می باشد.

 

 
چگنی در پایان بیان نمود: با یاری خداوند و همت همه مردم و مسولین استان، لرستان را برای یک میزبانی باشکوه از کلیه مهمانان، سفرا و سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده می کنیم.

 

خبر از علی کاکولوند