آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 1268
جمعه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

پیگیری نمایندگان مجلس برای تعیین و تکلیف شدن کارخانه سیمان خرم آباد

پیگیری جهت تعیین تکلیف کارخانه سیمان خرم آباد

به گزارش وارک نیوز جلسه تعیین تکلیف کارخانه سیمان خرم آباد با حضور بازوند استاندار لرستان ،دکتر بیرانوندی ,ملکشاهی راد نمایندگان خرم آباد و چگنی و خدری مدیرعامل کارخانه سیمان برگزار شد.

 

کارخانه سیمان خرم آباد یکی از پروژه هایی است که می توانست در جهت اشتغال جوانان خرم آباد تاثیرگذار باشد که بیش از ۱۰ است همچنان معطل تصمیم درست مسئولان است . کارخانه ای که مجوز ساخت آن در سال ۸۴ صادر و عملیات اجرایی آن در سال ۸۵ آغاز شده که قرار بود این کارخانه تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

 

یکی از مشکلات در رابطه با تکمیل کارخانه سیمان خرم آباد اختلاف نظر هیئت مدیره کارخانه سیمان با بانک عامل آن یعنی بانک سپه است که در این جلسه مقرر شد خدری مدیرعامل کارخانه سیمان نسبت به افزایش سرمایه خود و دیگر تعهدات عمل کند و مشکل تسهیلات هم در جلسه ای که در هفته آینده با حضور چقازردی مدیرعامل بانک سپه کشور تشکیل می شود مورد حل و فصل قرار گیرد.

 

حال باید دید گره کور کارخانه سیمان خرم آباد باز می شود و سهامداران می توانند به حق و حقوق قانونی خود دست یابند و یا بازهم شاهد ادامه یافتن شرایط نامعلوم این واحد بزرگ تولیدی خواهیم بود.

 

به هر حال انتظار مردم از نمایندگان مردم و همچنین مسئولان استان تعیین و تکلیف شدن وضعیت کارخانه سیمان خرم آباد در کوتاه مدت است.