آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » سلامت
کد خبر : 12507
سه شنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

جذب ۲۰۰ پرستار در نیمه اول امسال/ اورژانس بیمارستان شهید رحیمی دهه فجر به بهره برداری می رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: رؤسای بیمارستان‌ها با رای و نظر پرستاران و کارمندان انتخاب خواهند شد.

جذب ۲۰۰ پرستار در نیمه اول امسال/ اورژانس بیمارستان شهید رحیمی دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش وارک نیوز محمد رضا نیکبخت  ظهر امروز در همایشی که به مناسبت روز پرستار برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب روز تولد حضرت زینب (س)به عنوان روز پرستار افتخاری بزرگ برای جامعه پرستاری کشور است.

وی با بیان اینکه پرستاران بایستی  اخلاق حضرت زینب را به عنوان الگوی خود در زندگی قرار دهند، افزود: در دانشگاه علوم پزشکی لرستان به دنبال افزایش ظرفیت علمی دانشجویان پرستاری هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: از فعالیت‌های علمی پرستاران حمایت خواهیم کرد.

نیکبخت با اشاره به اینکه پرستاران  در رفتار با بیماران بایستی اخلاق خوبی داشته باشند، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در آینده‌ای نزدیک، مسوولان بیمارستان‌ها با رای پرستاران و کارکنان بیمارستان انتخاب شوند.

وی با عنوان کردن این موضوع که اسرار بیمار بایستی حفظ شود، خاطرنشان کرد: بایستی از امکانات بیمارستانی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی در پرداخت کارانه به پرستاران رتبه اول کشور قرار دارد.

وی به جذب ۲۰۰ پرستار ظرف شش ماه گذشته در استان اشاره و اظهار کرد: طی آزمون استخدامی اسفندماه پیش رو ۸۰ پرستار دیگر جذب خواهند شد.

دکتر نیکبخت ادامه داد: اگر استاندار و معاون سیاسی امنیتی ایشان پیگیری های لازم را در وزارت بهداشت انجام دهند می توان امیدوار بود تا زمان آزمون استخدامی اسفندماه این مجوزها به جای ۸۰ نفر حتی به ۲۸۰ نفر برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه به برخی دستاوردهای این دانشگاه ظرف چند ماه اخیر اشاره کرد و گفت: دستگاه سی تی اسکن جدید مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر را با ارز دولتی خریداری و هم اکنون تحویل این مرکز داده ایم که به زودی مراحل جانمایی و نصب آن انجام می شود.

وی افزود: دستگاه ام آر آی بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد نیز ماه گذشته تحویل این مرکز درمانی داده شد.

دکتر نیکبخت ساخت و تجهیز اورژانس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد را یکی دیگر از این دستاوردها معرفی کرد و ادامه داد: اگر با همین منوال پیش برویم دهه فجر باید منتظر افتتاح این مرکز ۲۷۵۰متر مربعی باشیم.

رئیس دانشگاه خواستار حمایت رئیس امور شعب بانک ملی استان برای خرید دستگاه سی تی آنژیوی مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی خرم آباد شد و گفت: اگرزمینه ی اعطای تسهیلات خرید این دستگاه فراهم می شود بخش عظیمی از مراحل پیشگیری از مشکلات قلبی عروقی شکل خواهد گرفت.

خبر از علی عبداله زاده