آخرین اخبار » اخبار » سلامت
کد خبر : 1226
سه شنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل بانک ملی استان برگزار شد

نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر عامل بانک ملی استان لرستان به منظور گشترش همکاری بین دو مجموعه برگزار شد.

 

به گزارش وارک نیوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این نشست خواستار همکاری و حمایت بیشتر بانک ملی به ویژه در راستای اعطای تسهیلات لازم جهت احداث مراکز بهداشتی درمانی شد.

 

کوروش ساکی در این باره ابراز داشت: خوشبختانه مجموعه ی بانک ملی در سال گذشته همکاری های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشت که جای تشکر دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در هر زمینه ای مایه ی افتخار است و از مدیرعامل محترم بانک ملی لرستان انتظار داریم در این راه ما را کمک دهند.

 

ساکی عنوان کرد: ما برای شروع ساخت دو بیمارستان در شهرستان های دورود و کوهدشت نیاز مبرم به کمک و حمایت بانک ملی داریم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین با اشاره به کمبود مالی برای به بهره برداری رساندن مرکز رادیوتراپی باران در خرم آباد خواستار حمایت مدیر عامل بانک ملی شد.

 

وی گفت: طی صحبت هایی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم خوشبختانه ایشان نیز نظر مثبتی روی این موضوع داشتند.

 

مدیر عامل بانک ملی استان لرستان نیز در این نشست آمادگی این مجموعه را برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد.

 

مقدم در این خصوص اظهار داشت: از مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم پروژه هایی را در اولویت قرار دهند که کارهای ابتدایی و مطالعات آن تمام شده باشد.

 

وی ادامه داد: ما در این باره صحبت هایی را با هیأت مدیره در مرکز انجام دادیم که خوشبختانه ایشان نیز نظر مثبتی روی این موضوع دارند.

 

 

مقدم خاطرنشان کرد: ما برای خدمت به مردم در استان های محرومی همچون لرستان باید تا حد امکان موانع را از سر راه برداریم و یکدیگر را کمک کنیم.

 

مدیر عامل بانک ملی استان در پایان تأکید کرد: ما هم اعتقاد داریم خدمت به مردم در هر زمینه ای نباید فراموش شود و علاقمندیم در ارائه ی خدمات بهداشتی درمانی به مردم لرستان دانشگاه علوم پزشکی را حمایت کنیم.

 

گفتنی است در این نشست دکتر خوارزم کیا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و همچنین نبی اله تازنگ مشاور رئیس دانشگاه در امور مالی نیز حضور داشتند و گزارشاتی را از روند احداث دو بیمارستان در شهرستان های دورود و کوهدشت ارائه دادند./وبدا