آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار ویژه
کد خبر : 1142
شنبه - ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

نقدهایمان باید منصفانه و بدون غرض ورزی باشند/توسعه گردشگری لرستان در گرو تلاش بیشتر مسئولان

دیدار نوروزی بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی با اصحاب رسانه در قلعه فلک الافلاک برگزار شد.

به گزارش وارک نیوز محمد بیرانوندی در دیدار نوروزی و صمیمی با اصحاب رسانه که در محل قلعه فلک الافلاک برگزار شد، افزود: در چند روز گذشته پس از دید و بازدیدها و صحبت هایی که با گردشگران داشتم، آنها اعلام کردند که چرا تاکنون ظرفیت های گردشگری لرستان به خوبی معرفی نشده اند و چرا قادر نبوده اید دارایی هایتان را به خوبی معرفی کنید؟

 

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی ادامه داد: همه ما باید در مقابل این پرسش پاسخ داده و از تمام ظرفیتمان برای معرفی پتانسیل های ویژه گردشگری لرستان استفاده کنیم، به عنوان نمونه قلعه فلک الافلاک را باید یک توقفگاه تاریخی و معرفی کننده فرهنگ و گذشته مردم لرستان دانست.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه گردشگری در توسعه لرستان، گفت: باید بتوان از گردشگری به عنوان محرکی ویژه برای توسعه لرستان استفاده کرد و با وجود تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان میراث فرهنگی، اما باید پذیرفت که باید اقدامات ویژه تری برای معرفی ظرفیت های گردشگری و توسعه صنعت گردشگری در لرستان انجام داد.

 

این مسئول افزود: در حال نزدیک شدن به دو انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری هستیم، طبیعتا مهمترین پشتوانه جمهوری اسلامی را باید مشارکت ویژه مردم در عرصه هایی همچون انتخابات دانست.

 

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی ادامه داد: عملکرد دولت را در سال های گذشته بسیار مناسب دانسته و معتقدم که این عملکرد نسبت به دولت گذشته قابل قیاس نیست و خدمات ارزنده ای توسط مسئولان دولت صورت گرفته است.

 

بیرانوندی در پاسخ به پرسشی در مورد انتقادپذیری مسئولان، گفت: معتقدم جامعه بدون نقد با خفقان روبرو خواهد شد، اما فرد نقد کننده باید ظرفیت شنیدن پاسخ را داشته باشد، با این وجود نقدهایمان باید برای مردم و بدون غرض ورزی باشند.

 

وی عنوان کرد: استاندار لرستان فردی پر تلاش بوده و اقدات زیادی را نیز برای توسعه لرستان انجام داده، اما در مسیر چالش هایی نیز وجود دارد.

 

این مسئول اظهار کرد: انتظار می رود که مسئولان میراث فرهنگی تلاش بیشتری برای توسعه صنعت گردشگری در استان انجام داده و اقدامات آنها متناسب با ظرفیت های بیشمار این دیار باشد.