آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 1131
جمعه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

بازدید نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر خرم آباد

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عصر امروز از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان خرم آباد بازدید نمود.

 

به گزارش وارک نیوز محمد بیرانوندی که از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مستقر در قلعه فلک الافلاک خرم آباد بازدید کرد، اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی بسیار کامل و مورد رضایت است.

 

 

وی افزود: جمعیت هلال احمر در بحث امداد رسانی به حوادث و بلایای طبیعی بسیار خوب عمل می کنند و در بحث فرهنگ سازی و کمک به سفر ایمن وسالم برای مسافران نیز برنامه خوب و هدفمندی در حال انجام دارد.

 

 

وی در ادامه ضمن مشاهده خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان خرم آباد در پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوشبختانه توانسته است با استفاده از نیروهای داوطلب و خلاق خدمات خوب و رضایت بخشی را به مهمانان و مسافران نوروزی ارائه دهد که از این جهت این عملکرد آنها جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین به کمپین بزرگ نه به تصادفات پیوست و بیان کرد: امیدواریم در سال جدید تعداد تصادفات جاده ای کاهش یابد و کمتر شاهد صحنه‌های دلخراش رانندگی باشیم.