آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » بدون دسته بندی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 11181
شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

هشدار هواشناسی لرستان به دستگاه‌های اجرایی؛ آماده وقوع سیلاب باشید

مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه با توجه به حجم بارش‌ها در چند روز آینده احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل وجود دارد، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید آماده جاری شدن سیل در رودخانه‌ها باشند.

هشدار هواشناسی لرستان به دستگاه‌های اجرایی؛ آماده وقوع سیلاب باشید

به گزارش وارک نیوز اد، بهروز مرادپور صبح امروز در جلسه مدیریت بحران لرستان به بارندگی‌های یکی دو روز گذشته اشاره و اظهار کرد: بارندگی‌ها از صبح روز گذشته سراسر استان را پوشش داده است.

وی با بیان اینکه شهرستان نورآباد با ۲۶ میلیمتر و پلدختر با ۳ میلیمتر بیشترین و کمترین میزان بارش‌ها را طی دو روز اخیر داشته‌اند، افزود: بیشترین بارش مربوط به سال زراعی جاری که از یک مهر آغاز شده مربوط به الشتر با ۴۶ میلیمتر بوده و این میزان برای مرکز استان حدود ۲۲ میلیمتر است.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از عصر امروز تا شامگاه دوشنبه شاهد بارندگی در سراسر استان خواهیم بود که در بعضی از نقاط امکان دارد این میزان به ۶۰ میلیمتر برسد و همین عامل باعث آب گرفتی و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

مرادپور با اشاره به اینکه بیشترین بارش مربوط به کوهدشت،پلدختر مناطق جنوبی خرم‌آباد و مناطق شرقی استان خواهد بود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید آماده احتمال جاری شدن سیل در رودخانه‌ها باشند.

انتهای پیام /