آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی » تازه ترین اخبار
کد خبر : 11105
سه شنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

پرداخت ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستانی/۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان لرستان گفت: تا کنون ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌های استان به سیل زدگان پرداخت شده است.

پرداخت ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستانی/۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد

به گزارش وارک نیوز، بیژن مقدم بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران به پرداخت تسهیلات بخش صنعت استان لرستان اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به واحدهای تولیدی استان بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به نساجی بروجرد، ۸۰ میلیارد تومان به پتروشیمی خرم‌آباد و ۵۰ میلیارد تومان به شرکت اکسیر پرداخت شده است.

 

وی به سهم بانک‌ها در کمک به سیل زدگان اشاره و عنوان کرد: در بخش مسکونی شهری و روستایی، بازسازی و مرمت و تامین لوازم معیشتی ۶۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی رقم اعتبارات تسهیلات ابلاغی ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که ۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان آن پرداخت شده است، اضافه کرد: در پرداخت اعتبارات سیل بانک ملی ۱۹ درصد، ملت ۱۳ درصد، تجارت ۱۴ درصد، صادرات ۱۳ درصد و بانک توسعه تعاون ۶ درصد را به خود اختصاص دادند.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات بخش ازدواج از تسهیلاتی است که تماما در جای خود هزینه می‌شود، افزود: اعتبار تسهیلات ازدواج استان لرستان در بانک‌های دولتی و خصوصی ۸۷۰ میلیارد تومان بوده که ۸۵۰ میلیارد آن سهم بانک‌های دولتی و مابقی سهم بانک‌های خصوصی است.

 

مقدم بیرانوند اعتبار مصرفی در بخش ازدواج را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در صف وام ازدواج هستند.

 

مدیر شعب بانک ملی لرستان سهم بانک ملی از اعتبارات وام ازدواج در لرستان را ۱۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج معادل ۸۸ درصد اعتبار از سوی بانک ملی پرداخت شده است‌.