اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی » پیشنهاد سردبیر » گفت و گو
کد خبر : 11
سه شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد: افتتاح ۳۹ طرح اقتصاد مقاومتی لرستان در دهه فجر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  گفت:همزمان با دهه فجر ۳۹ طرح اقتصاد مقاومتی که اکثر آنها اقتصادی هستند در حوزه جامعه کارگری استان لرستان افتتاح می شود.

به گزارش وارک نیوز به نقل از سفیر افلاک علی آشتاب شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان بیان کرد: همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام راحل به میهن زنگ انقلاب در کلیه واحدهای کارگری استان نواخته می‌شود.

وی افزود: در دهه فجر امسال در کلیه کارخانه‌ها و واحدهای استان برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه‌ای برای کارگران پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به تشکیل کمیته های کارگری ویژه دهه فجر در تمام شهرستان‌های استان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر ۳۹ طرح  اقتصاد مقاومتی که اکثر آنها اقتصادی هستند در حوزه جامعه کارگری استان لرستان افتتاح می شود.

آشتاب دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای کارگری را از دیگر برنامه های مد نظر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در دهه فجر برشمرد و اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر می‌توان به برگزاری کوه کوهپیمای خانوادگی کارگران و همچنین جشنواره خاطره نویسی کارگران در ایام انقلاب و دوران دفاع مقدس اشاره کرد.