آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 10867
شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

پایانه حافظی تعیین تکلیف می شود/تعیین کاربری‌های جدید برای پایانه

سرپرست شهرداری خرم آباد گفت: پایانه حافظی تعیین تکلیف می شود.

پایانه حافظی تعیین تکلیف می شود/تعیین کاربری‌های جدید برای پایانه

به گزارش وارک نیوز، محمد شریفی مقدم در پایان بازدید از ساختمان نیمه‌کاره موسوم به پایانه حافظی بیان کرد: ساختمان پایانه حافظی از ظرفیتهای مغفول و امکانات بالقوه شهرداری خرم آباد است که در صورت تکمیل می تواند منشا برکات زیادی برای شهر و مجموعه شهر و شهرداری باشد.

 

وی ادامه داد : بازدید امروز تکمیل کننده جلساتی است که در روزهای قبل به همت مدیریت سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری برای تعیین تکلیف این مجموعه برگزار گردیده است.

 

شریفی مقدم با اشاره به محدودیتهای مالی شهرداری گفت: متاسفانه در حال حاضر شهرداری خرم آباد به تنهایی توان تکمیل این مجموعه را ندارد و در این مورد ما ناچار به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هستیم.

 

وی در مورد برنامه شهرداری برای استفاده از این مجموعه نیمه کاره گفت: در حال حاضر مواردی چون احداث فرهنگسرا و فروشگاه شهرداری در این مجموعه مطرح است همچنین احتمالا ۳۰۰۰ متر مربع از آن جهت ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ اختصاص خواهد یافت.

 

شهردار منتخب در پایان با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر این مجموعه اظهار داشت: ساختمان های رها شده و یا نیمه کاره علاوه بر “به‌هم‌ریختگی” چهره شهر و ایجاد آلودگی بصری می توانند زمینه ساز آسیبهای اجتماعی گوناگونی باشند که هر دو این موارد در سلب آسایش و ارامش شهروندان تاثیر دارند.