آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 10812
چهارشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

لایروبی خرم رود به سرعت در حال انجام است/ سرعت یافتن اجرای پروژه های احداث دیوارهای ساحلی

شهردار خرم آباد گفت:لایروبی خرم رود به سرعت در حال انجام است.

لایروبی خرم رود به سرعت در حال انجام است/ سرعت یافتن اجرای پروژه های احداث دیوارهای ساحلی

به گزارش وارک نیوز، شهردار خرم آباد در نشست علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اولین روزهای مدیریت خود ، خاطرنشان کرد:امیدوارم بتوانم مسئولیت سنگینی را که بر دوشم نهاده شده به نحو احسن انجام دهم و با حمایت شورای شهر خدمات خوبی را به شهروندان ارائه نمائیم.

وی افزود: در همین جلسه اعلام آمادگی می کنم در راستای احترام به رای مردم ونمایندگان آنان ، ضمن شرکت در جلسات عمومی و کمیسیونهای تخصصی شورای شهر ، پیگیر اجرای مصوبات شورای شهر باشم.

محمد شریفی مقدم با اشاره نزدیکی ایام بارندگی ها و لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه اظهار داشت: به اتفاق معاونت عمرانی پیگیر اعتبارات مربوط به سیل هستیم تا هرچه زودتر پروژه های مربوط به سیلاب اجرایی گردند.

وی ادامه داد: لایروبی رودخانه ها نیز به سرعت در حال انجام است و بخشی از پروژه لایروبی که به دلیل وجود موانعی متوقف شده بود امروز صبح مجددا از پل انقلاب آغاز بکار کرد

شهردار منتخب همچنین بر تسریع در اجرای پروژه های مربوط به احداث دیوارهای ساحلی تاکید کرد.

گفتنی است در جلسه شورای شهر به پیشنهاد شهردار و موافقت کلیه اعضای شورای شهر پرداخت هدیه ۲۰۰ هزارتومانی به کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی تصویب شد.

همچنین بررسی چگونگی افزایش بودجه و تهیه متمم قرارداد فاز اول پروژه سراب شهوا (برای جبران کسری اعتبار) ، تخصیص کمک مالی به یکی از کارکنان شهرداری به علت ابتلا به بیماری مغزی ، اعطای کمک مالی به ۳ خانواده سیل زده منتسب به مجموعه شهرداری و همچنین کمک به موکبهای اربعینی سطح شهر از جمله مصوبات جلسه امروز شورای اسلامی شهر خرم اباد بودند.