آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار » شهری
کد خبر : 10570
یکشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

۵۰درصد اعتبارات سیل شهر خرم‌آباد محقق شده است/تعیین پیمانکار پل‌های «اناری» و «بهداری»

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت:۵۰درصد اعتبارات سیل شهر خرم‌آباد محقق شده است.

۵۰درصد اعتبارات سیل شهر خرم‌آباد محقق شده است/تعیین پیمانکار پل‌های «اناری» و «بهداری»

به گزارش وارک نیوز، علی ماکنعلی پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، ضمن گرامی‌داشت این روز، اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی دولتی با ۹ سازمان وابسته، کارکردها و وظایف متعددی در حوزه‌های عمرانی و خدماتی، ایمنی و حفاظتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی یکی از زیرمجموعه‌های شهرداری بوده که ضمن داشتن نیروهای مهارتی و توانمند، در قالب فعالیت‌های مختلف از جمله حفاظت از جان و مال مردم و در حوادثی همچون آتش‌سوزی، سیل و زلزله حضور دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به خدمات گسترده سازمان آتش‌نشانی در قبل، حین و پسا سیل لرستان، افزود: آماده کردن محیط برای کاهش خسارات احتمالی، اطلاع رسانی به موقع در جهت حفظ جان مردم و بهسازی معابر از جمله اقدامات سازمان آتش‌نشانی در حادثه سیل اخیر بوده است.

ماکنعلی بیان داشت: ۸۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سیل به شهر خرم‌آباد اختصاص یافته که تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شده است.

وی از تعیین پیمانکار برای پل‌های «اناری» و «بهداری» خرم‌آباد خبر و ادامه داد: همچنین کارهای مشاوره‌ای پل‌های «کمالوند»، «۹ دی» و «افلاک» این شهرستان نیز در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه هیچ نیروی آتش‌نشان نباید خود را بی‌نیاز از آموزش بداند، بر برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح توانمندی مجموعه آتش‌نشانی تأکید کرد.

ماکنعلی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد، اظهار داشت: سال گذشته در راستای خرید تجهیزات، یک و نیم میلیارد تومان برای این سازمان هزینه شد.