آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 10567
یکشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

احداث حداقل سه ایستگاه آتش‌نشانی در خرم‌آباد الزامی است

رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت:احداث حداقل سه ایستگاه آتش‌نشانی در خرم‌آباد الزامی است.

احداث حداقل سه ایستگاه آتش‌نشانی در خرم‌آباد الزامی است

به گزارش وارک نیوز، حمید علیرضایی پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی که در محل سازمان آتش‌نشانی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی با کمترین امکانات در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته و ۶ ماهه نخست امسال شاهد بروز حوادث مختلفی در لرستان همچون سیل بودیم، با این وجود مجموعه آتش‌نشانی استان با انجام اقدامات سریع و به‌موقع، موجب کاهش تلفات جانی و مالی در بین سیل‌زدگان شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد با اشاره به انجام بیش از ۶ هزار عملیات اطفاء و امدادرسانی طی سال ۹۶ تاکنون، بیان داشت: در حال حاضر ۱۷۰ نیرو در ۷ ایستگاه اطفای حریق و یک ایستگاه امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد فعالیت دارند.

علیرضایی تصریح کرد: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت خرم‌آباد و همچنین طولی بودن این شهرستان، می‌طلبد نسبت به توسعه امکانات و تجهیزات ایستگاه‌های آتش نشانی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه احداث حداقل سه ایستگاه آتش‌نشانی در خرم‌آباد الزامی است، افزود: همچنین با توجه به احداث ساختمان‌های چندطبقه در این شهرستان، نیاز به بالابرهایی با ارتفاع بیش از ۳۰ متر احساس می‌شود.