آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 10355
شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

ثبت نام ۷۶۰۰ لرستانی برای مراسم پیاده‌روی اربعین

مدیرکل دفتر حج و زیارت لرستان گفت: تا به امروز بیش از ۷هزار و ۶۰۰ نفر در لرستان جهت شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اقدام به اسم‌نویسی کرده‌اند.

ثبت نام ۷۶۰۰ لرستانی برای مراسم پیاده‌روی اربعین

به گزارش وارک نیوز، محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، بیان کرد: از تاریخ یکم شهریور ماه اقدام به ثبت‌نام زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی در استان کرده‌ایم و تا به امروز بیش از هفت هزار و ۶۰۰ نفر  در لرستان اقدام به اسم‌نویسی کرده‌اند.

وی بابیان اینکه تمام مراحل اسم‌نویسی الکترونیکی بوده، افزود: افراد برای ثبت‌نام جهت حضور در راهپیمایی اربعین حسینی می‌توانند به سامانه سماح مراجعه کرده و پس از پرداخت ۲۲ هزار تومان اقدام به اسم‌نویسی کنند همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به ۴۰ دفتر زیارتی استان با پرداخت ۲۵ هزار تومان در مراسم اربعین حسینی حضور داشته باشند.

مدیرکل دفتر حج و زیارت لرستان اظهار کرد: برای شرکت در این مراسم افراد می‌توانند از امروز با در دست داشتن گذرنامه‌ای که حداقل سه ماه از تاریخ ابطال آن باقی‌مانده به مرزهای کشور جهت اعزام به کربلا مراجعه کنند.

خسروی با اشاره به اینکه تمام افرادی که اعزام می‌شوند کارت بیمه و خدمات درمانی دریافت خواهند نمود، تصریح کرد: از همین امروز موکب داران ایرانی و عراقی اقدام به برپایی موکب‌های خود جهت خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله حسین (ع) کرده‌اند اما اوج خدمت‌دهی آنان به زائران در تاریخ ۱۷ تا ۲۷ مهرماه خواهد بود.