آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم » گزارش
کد خبر : 101
شنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۳

 ملکشاهی راد در سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان :مدیران استان از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند

به گزارش وارک نیوز ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با رئیس، معاونین و کارشناسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان لرستان دیدار و گفتگو نمود .   در این دیدار که در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان لرستان صورت پذیرفت ، رضا صفی خانی رئیس […]

به گزارش وارک نیوز ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با رئیس، معاونین و کارشناسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان لرستان دیدار و گفتگو نمود .

 

در این دیدار که در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان لرستان صورت پذیرفت ، رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان لرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت ، معدن و تجارت استان و اجرای طرح رونق تولید در لرستان ، برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی را تشریح نمود .

صفی خانی گفت : یکی از مهمترین برنامه های دولت در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سالجاری ، طرح رونق تولید است ، که اعطای ۳۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال و طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال در راستای این طرح پرداخت شده است .

 

وی گفت : ۲۴ واحد راکد و نیمه راکد و ۱۸ طرح صنعتی بزرگ که به تازگی کلنگ زنی شده اند و یا پیشرفت فیزیکی داشته اند شناسایی شده که با احیاء و راه اندازی آنان شاهد توسعه و شکوفایی صنعت استان خواهیم بود . صفی خانی معدن را یکی از ظرفیتهای بالقوه استان دانست و گفت که باید معادن را احیاء کنیم و با تولید از مواد معدنی خام و فرآوری شده به اقتصاد استان کمک کنیم.
وی خواستار حمایت از تولیدات داخل استان شد .

 

در این نشست نماینده خرم آباد و چگنی گفت : با توجه به اینکه مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاههای اجرایی به تنهایی قادر به حل مشکلات اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار نخواهند بود از مدیران استان خواست که از ظرفیت نمایندگان به خوبی استفاده کنند.

 

ملکشاهی راد بر لزوم تقویت ارتباط مدیران استان با نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت که متولیان بخش صنعت استان از ظرفیت نمایندگان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کنند .
ملکشاهی راد بهترین کمک به وضع موجود و مشکلات پیش آمده در صنعت استان لرستان همفکری، هماهنگی و همدلی بین مدیریت ارشد استان و مدیران کل دستگاههای اجرایی ، بانکها و نمایندگان مجلس دانست تا با دیدگاهی نو و جدید و مشکل گشا به کمک واحد های صنعتی رفت تا از این وضع نامطلوب خارج شوند.

 

وی با اشاره به اینکه هزینه ایجاد شغل در بخش صنعت گران است از مدیران استان خواست که زمینه ایجاد مشاغل ارزان قیمت را در لرستان فراهم سازند .

 

منبع؛کانال اطلاع رسانی ملکشاهی راد