وی با بیان اینکه افرادی به خصوص در شهرستان کوهدشت دام ها را به صورت گله به مرز می برند و از آنجا خارج می کنند، گفت: با توجه به این امر، کاری از دست ما و نیروی انتظامی بر نمی آید و واقعیتی بوده که به شدت و به سرعت در استان صورت می گیرد.

مسئول امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: خود این افراد اعتراف می کنند که دام ها را به خرمشهر می برند و از طریق لنج به آن طرف آب منتقل می کنند.

دادگر با بیان اینکه در این زمینه ۱۰ نفر در شهرستان کوهدشت که به صورت علنی کار می کنند را شناسایی کرده ایم، گفت: این افراد به صورت شبکه ای فعالیت می کنند و فعالیت آنها بر روی قیمت گوشت تاثیر گذاشته است و بالا بودن قیمت گوشت در لرستان به دلیل خروج شدید دام زنده از استان است.

وی با تاکید بر اینکه این افراد به راحتی دام زنده و جوان را از استان خارج می کنند، گفت: این در حالیست که دام پیر از سوی برخی استان ها در لرستان کشتار می شود.

مسئول امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه اگر قاچاق دام از طریق کامیون ها صورت گیرد نیروی انتظامی ورود پیدا می کند و این امر در حوزه پاسگاه های مرزی قابل کنترل است، افزود: اما کسانی دام ها را به صورت گله منتقل می کنند و مشخص نیست که قاچاق هستند.

دادگر با تاکید بر اینکه این افراد حرفه ای هستند و کوره راه های ما را نیز می دانند، افزود: خود این افراد اعلام می کنند که ما راحت دام ها را منتقل می کنیم و کسی نمی تواند جلوی ما را بگیرد.